84cc0020 hata kodunun çözümü için, öncelikle gizli dosya ve klasörleri görünür duruma getirmelisiniz. Eğer nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız, şuraya bakın; http://www.hatakodlari.com/gizli-dosya-ve-klasorleri-gorunur-duruma-getirmek.html

Kişi Önbelleği klasörünümüzü silelim..

  • Araç çubuğunda, Başlat’ı tıklatın ve sonra Araştır’ı seçin.
  • Sol bölmedeki klasör listesinde, C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
  • Sonra, Messenger e-posta adresiniz klasörü içindeki tüm dosyaları silin.
  • Sol bölmedeki klasör listesinde, C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
  • Sonra, Messenger e-posta adresiniz klasöründe real (gerçek) ve shadow (gölge) klasörlerini silin.
  • Windows Gezgini uygulamasını kapatın ve yeniden Messenger oturumu açmayı deneyin.

84cc0020 hatasının çözümü hatakodlari.com ‘un orjinal bir makalesidir.

* Eger bu cozumu kendi sitenizde paylasacaksaniz, Lutfen kaynak olarak hatakodlari.com belirtiniz.
Duyarliliginiz icin tesekkurler!

13 Comments to “Hata Kodu: 84cc0020 ve Çözümü”  

  1. 1 murat oktay

    ya arkadaşlar ben embesilde değilim ama araç çubuğunda başlat diye bir yer bulamıyorum … hatta araç çubuğunu birkaç kez yüklememe rağmen

  2. 2 filiz

    evet ben de bulamıyorum. yardımcı olun lütfen..

  3. 3 göksel

    bildiğin başlata basacan :D klavyede tuşu falan var hani :D

  4. 4 embesil avcısı

    bence embesilsin arkadaşım en alttaki abdülhamitin payton feneri büyüklüğündeki “başlat” yazısını görmüyorsan senin gözler haydamıyor demektir :)

  5. 5 furkan atalar

    crtl escyebirlikte basarsan açılır. xD

  6. 6 vesseLam

    C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Local Settings\Application Data\Microsoft
    bu kısma kadar qeLdm ama diqerLerni buLamadm yardmcı oLun Ltfn .s

  7. 7 name

    C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Local Settings\Application Data\Microsoft Oturum açma adının içinde local settings yok dayım wtf?

  8. 8 admin

    @name
    Eger local settings i goremiyorsan surada anlatilan islemi yapmalisin;
    http://www.hatakodlari.com/gizli-dosya-ve-klasorleri-gorunur-duruma-getirmek.html

  9. 9 sedat

    bilgisayar virüs kapmış demeeeek başka bişey yok format atcanız. hatta şunuda söyliyim bu hatayı gören arkadaşların gizli dosyaları gözükmez. bilgisayarıma girdikten sonra c yi seçtiğinizde ayrı bir pencerede açar. virüs o virüs. format çak geçer.

  10. 10 mehmet

    burda kimse embesil değil malesef anlatan arkadaş saçma anlatmış, insanların zamanını çalıyorlar

  11. 11 Gürhan

    sedat kardes aynen dedıqın qıbı bılqısayarıma qırdım c ye qırerken ayrı bı pencere acıo sorunun cozumu arkadaslar baska yerlerde aramayın format atın butun sorunlar ortadan kalkıo yoksa her hata kodunu duzeltmeye calıstıqınızda baska hata kodları ortaya cıkıo ve bu uqrastırıo bende 3 aydır uqrasıorum yapamadım bı turlu ama format attım duzeldı sorunsuz bı sekılde msn acıorum sakın msn acamıorum dıe net ayarlarını deqıstırmeyın daha cok bozarsınız net ayarlarınızı en ıyısı formatlayın butun stresten sorundan kurtulun sayqıLar

  12. 12 Mustafa

    Bu aşağıda anlatılanları yaptım sorun çözüldü….

    Bu hata kodunun çözümü için her site aynı zımbırtıları birbirinden kopyala yapıştır yapmış.Çözümünü bulabilmek için yapmadığım şey kalmamıştı ama internet başında bu kadar kalıp da değerli zamanınız boşa harcamaya gerek yok.Çünkü o kadar araştırma sonucu bu problemin tek bir çözümüne ulaştım.O da şu şekilde;

    İlk önce MSN’i yeniden indirip kuracaz.Ama bunu yapmak için eski msn’i silmeye yada program ekle kaldırdan kaldırmaya gerek yok.Yapacaklarınız sadece 2 adımlık iş.

    1- Şuraya tıklayarak “http://windows.microsoft.com/tr-TR/messenger/get-started” MSN’i indiriyorsunuz.Kuruyorsunuz.(eski msn’i kaldırmaya gerek yok)

    2-Kurulumu bitirdikten sonrada Bilgisayarım’a giriyorsunuz.En üstten aramaya tıklayıp, MSN Messenger klasörünü aratıyorsunuz.Bulduğunuz bu klasörün adını MSN Messenger2 olarak değiştirdikten sonra MSN’i kullanabilirsiniz.

    Eğer bulamadıysanız şu adımı izleyerek de klasöre ulaşabilirsiniz :
    (yani bizim bilgisayardan bu şekilde ulaşılıyor sizinde denemenizde fayda var)

    C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft

    Tüm bu anlattığım işlemler 15-20 dakikalıktır.Hadi kolay gelsin.Takıldığınız yada sormak istediğin birşey varsa aşağı yorum olarak belirtirseniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. ;))

  13. 13 Mustafa

    Yok mu buna bi çözüm bulan ya.1001 türlü şey denedim olmuyo.Bana virüs gibi geliyo

Leave a Reply